Smaragdforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Hjälte sökes till Lidingö Runt

Gå ner 
FörfattareMeddelande
SWE 12
Gäst




Hjälte sökes till Lidingö Runt Empty
InläggRubrik: Hjälte sökes till Lidingö Runt   Hjälte sökes till Lidingö Runt Emptyfre maj 06, 2011 11:50 am

Hej,

Så här en dryg vecka innan Lidingö Runt så är det endast 4 Smaragder anmälda. Det skulle ju innebära att vi inte ens skulle få en egen klass! Finns det någon därute som vill bli hjälte och anmäla en femte Smaragd? (och en sjätte och en sjunde...)

Mvh/Viktor Lundgren, SWE 12
Till överst på sidan Gå ner
Allan
Gäst




Hjälte sökes till Lidingö Runt Empty
InläggRubrik: Sv: Hjälte sökes till Lidingö Runt   Hjälte sökes till Lidingö Runt Emptymån maj 09, 2011 2:59 pm

Min har precis åkt i så jag gastar på en annan.
Går jag in på så finns det 5 anmälda smarrar så vi klarar egen klass.

Men det har nyligen låtit som om några fler skulle vara med, bara hoppas att de anmäler sig.

mvh /Allan Wieslander, SWE25
Till överst på sidan Gå ner
Allan
Gäst




Hjälte sökes till Lidingö Runt Empty
InläggRubrik: Sv: Hjälte sökes till Lidingö Runt   Hjälte sökes till Lidingö Runt Emptyons maj 11, 2011 11:02 am

Starten går 11:20 som det ser ut för tillfället. Vi startar tillsammans med J80:or.

mvh Allan
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hjälte sökes till Lidingö Runt Empty
InläggRubrik: Sv: Hjälte sökes till Lidingö Runt   Hjälte sökes till Lidingö Runt Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hjälte sökes till Lidingö Runt
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Halvfabrikat SWE 216

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Smaragdforum :: Forum :: SM och kappsegling-
Hoppa till: